Snooker.pl - oficjalne forum PZSiBA

Snookerowe forum dyskusyjne strony www.snooker.pl
Teraz jest Wt, 28 wrz 2021 22:03

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 05 lip 2005 23:05 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 21 lut 2005 22:40
Posty: 572
Lokalizacja: Warszawa
jewta napisał(a):
czy mam wam popsuć zabawę?


Zabrzmiało to jak groźba :wink:

Jest możliwe, że w wynikach było przekłamanie, więc temat uważam za zamknięty.

Czekamy na pytanie Daszczuka :)

Pozdrawiam:
MaŁa

_________________
"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" ( Goya )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 06 lip 2005 1:08 
Offline
master
master

Dołączył(a): Cz, 23 wrz 2004 20:49
Posty: 409
a wiec tak:
Józek wbija naraz 15 czerwonych ale niestety białą też wbija= faul za 4 punkty dla Staszka. Staszek pudłuje żółtą, wbija ją Józek - wynik: 4:2 dla Staszka. kolejne kolory wbija Józek, wbijając różową do czarnej już nie podchodzi. wynik 22:2. :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr, 06 lip 2005 23:15 
Offline
master
master

Dołączył(a): Cz, 23 wrz 2004 20:49
Posty: 409
trochę wyobraźni trzeba:
wszystkie kolory na stole
po faulu po którym wpadła biała, żółta staje dosłownie w polu D( gdzieś w środku) pomiędzy np. zieloną i niebieską w jednej lini. Do obu bil żółta jest styczna( ale wcale nie musi) Co ogłasza sędzia?

dziękuję nemrodowi - sam się kiedyś nabrałem;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 8:11 
Offline
junior
junior

Dołączył(a): Pt, 03 cze 2005 21:48
Posty: 20
Lokalizacja: Nie powiem
jewta napisał(a):
trochę wyobraźni trzeba:
wszystkie kolory na stole
po faulu po którym wpadła biała, żółta staje dosłownie w polu D( gdzieś w środku) pomiędzy np. zieloną i niebieską w jednej lini. Do obu bil żółta jest styczna( ale wcale nie musi) Co ogłasza sędzia?

dziękuję nemrodowi - sam się kiedyś nabrałem;)

Free ball'a? :lol:

_________________
Coś dla prawdziwych fanów sportu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 14:02 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 19 sty 2005 23:06
Posty: 1134
Lokalizacja: Sosnowiec/Kraków
faul, bo wpadła biała

_________________
18916172425323340414849565764657273808188899697104105112113120122125129134140147 :mrgreen:
Problem z wywiadami polega na tym, że są ze mną przeprowadzane głównie po przegranych meczach - Gadam zwykle wtedy trochę od rzeczy przez pewien czas, a przez resztę dnia czuję się już całkiem inaczej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 14:09 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 08 mar 2005 17:35
Posty: 289
Lokalizacja: bierze się zasada nieoznaczoności Heisenberga?
No a co Implant jak wpadnie biała to nie może byc freeballa?? Pewno, że może, jak 2 bile sa styczne do zagrywanej to nawet nie ma innej mozliwości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ~~~~
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 21:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 05 lut 2005 18:25
Posty: 563
Lokalizacja: 300km => Warszawa | 300km => Berlin | 300km => góry | 300km => morze
...no dla mnie sytuacja jest oczywista - ale rozwinę odpowiedź próbując zinterpretować Twoje skróty myśłowe

jewta napisał(a):
wszystkie kolory na stole

...zakładam że czerwonych nie ma i kolory stoją na swoich punktach

jewta napisał(a):
po faulu po którym wpadła biała, żółta staje dosłownie w polu D

rozumiem że była zagrywana żółta i po prawidłowym kontakcie z nią jedyną nieprawidłowością jest fakt trafienia białą w kieszeń

jewta napisał(a):
(gdzieś w środku) pomiędzy np. zieloną i niebieską w jednej lini. Co ogłasza sędzia?


...jeżeli zakładamy że kolory są na swoich punktach - faul i biała z ręki na pole D

o missie nie może być mowy - gdyż nastąpił prawidłowy konktakt z bilą zagrywaną

jewta napisał(a):
Do obu bil żółta jest styczna (ale wcale nie musi)

No to jest czy nie jest? Jeżeli jest styczna - faul i freeball. Jeżeli stoi na tyle blisko, że nie istnieje możliwość zagrania żółtej z obu stron to samo czyli faul i freeball. Jeżeli istnieje możliwość zagrania żółtej z obu stron - faul i biała z ręki na pole D

O to chodziło - czy coś umknęło mojej uwadze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 22:10 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 21 lut 2005 22:40
Posty: 572
Lokalizacja: Warszawa
Wampirze1 :arrow: kolory chyba nie stoją na swoich punktach, bo jakim cudem żółta zatrzyma się pomiędzy zieloną i niebieską w środku pola D :wink:

_________________
"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" ( Goya )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 22:13 
Offline
master
master

Dołączył(a): Cz, 23 wrz 2004 20:49
Posty: 409
zakładamy że zielona i niebieska nie stoją na własnych punktach. zółta stoi pomiędzy nimi stykając sie z bilami. stoją w jednej lini w polu D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 22:54 
Offline
master
master

Dołączył(a): Cz, 23 wrz 2004 20:49
Posty: 409
o matko....
troche as wprowadzilem w błąd . BARDZO PRZEPRASZAM!!!

sprostowanie:

sędzi może ogłsić dwie komendy:

foul
foul, freeball

missa oczywście być nie może ( zagranie wykonano prawidłowo)

przepraszam za zamieszanie ale sie zasugerowałem:)


idąc na sktóry - jest freeball czy nie ma?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 22:56 
Offline
challenger
challenger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 14 lis 2004 21:01
Posty: 138
Lokalizacja: Wejherowo
Heh 8) Ja tam się nie znam,więc tak strzelałam :D
No to w takim wypadku uważam,że będzie foul i freeball 8) Z takim samym uzasadnieniem jak podałam wcześniej :) tyle,że będzie freeball dla przeciwnika 8)
Freeball będzie,gdyż zagrywana bila jest niedostępna 8)

_________________
www.snooker.nci.pl :) POLECAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ~~~~
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 23:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 05 lut 2005 18:25
Posty: 563
Lokalizacja: 300km => Warszawa | 300km => Berlin | 300km => góry | 300km => morze
Wampir1 napisał(a):
Jeżeli jest styczna - faul i freeball. Jeżeli stoi na tyle blisko, że nie istnieje możliwość zagrania żółtej z obu stron to samo czyli faul i freeball.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 23:31 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 21 lut 2005 22:40
Posty: 572
Lokalizacja: Warszawa
Przepisy są w takim samym stopniu fascynujące jak zawiłe :roll:

"Wolna bila" jest ogłoszona wtedy, gdy po faulu bila rozgrywana znajdzie się w pozycji "snooker". Jeśli faulem było wpadnięcie bili białej do kieszeni, znajduje się ona w pozycji "w ręce" - a zatem rozgrywajacy ustawia ją sobie w polu D. Chyba nie ma takiej mozliwości, aby nie mógł białej ustawić w sposób umożliwiający mu zagranie. W tej sytuacji nie ma pozycji snooker, więc nie ma też ogłoszonego freeballa.

No jeśli jest, to ja nic z tego nie rozumiem :roll: Mam nadzieję, że ktoś to wkrótce wyjaśni :lol: Ja dopiero się uczę ;)

Pozdrawiam:
MaŁa

_________________
"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" ( Goya )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 23:45 
Offline
master
master

Dołączył(a): Cz, 23 wrz 2004 20:49
Posty: 409
można ustawić białą bardzo blisko żółtej - prawie styczna!
w takim ustawieniu można zaliczyć twa skrajne punkty na bili delkarowanej , choć to prawie ten sam punkt :idea:
nie ma freeball'a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ~~~~
PostNapisane: Cz, 07 lip 2005 23:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 05 lut 2005 18:25
Posty: 563
Lokalizacja: 300km => Warszawa | 300km => Berlin | 300km => góry | 300km => morze
:mrgreen: faktycznie

szkoleniowa sytuacja dla sędziego :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 08 lip 2005 0:17 
Offline
master
master

Dołączył(a): Cz, 23 wrz 2004 20:49
Posty: 409
coś łatwego...

zenek wbija czerwoną. biała staje w EWIDENTNEJ pozycji do niskich kolorów. jeszcze przed złożeniem się wskazuje palcem na białą bilę, prosząc tym samym sędziego o wyczyszczenie, ale niefortunnine dotyka ją brudnym paluchem.
za ile faul?


p.s.
za czysty paluch faul byłby taki sam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ~~~~
PostNapisane: Pt, 08 lip 2005 0:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 05 lut 2005 18:25
Posty: 563
Lokalizacja: 300km => Warszawa | 300km => Berlin | 300km => góry | 300km => morze
7 (słownie: siedem)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 08 lip 2005 7:56 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 08 mar 2005 17:35
Posty: 289
Lokalizacja: bierze się zasada nieoznaczoności Heisenberga?
Cytuj:
wartością siedmiu punktów karnych, jeżeli rozgrywający

5. nie zadeklaruje bili rozgrywanej, gdy jest o to proszony przez sędziego;
Z przepisów na snooker.pl

wychodzi z tego że jak nie był proszony przez sedziego o zadeklarowanie bili dostaje kare 4 punkty:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 08 lip 2005 10:23 
Offline
master
master

Dołączył(a): Cz, 23 wrz 2004 20:49
Posty: 409
to ja juz podziekuje:)
wampir - jestes następny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ~~~~
PostNapisane: Pt, 08 lip 2005 21:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 05 lut 2005 18:25
Posty: 563
Lokalizacja: 300km => Warszawa | 300km => Berlin | 300km => góry | 300km => morze
Kto, oprócz Jimmiego White'a, najwięcej razy docierał do finału Mistrzostw Świata nigdy go nie wygrywając?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 08 lip 2005 21:54 
Offline
junior
junior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 04 gru 2004 13:59
Posty: 22
Mnie się wydaje że to był dwa razy Matthew Stevens. Raz przegrał z Markiem Williamsem, a drugi raz, ostatnio, z Shaunem Murphym. Chociaż do Jimmiego mu jeszcze brakuje 8)

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt, 08 lip 2005 22:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 30 wrz 2004 19:12
Posty: 1417
Lokalizacja: Warszawa
Czy chodzi o całą historię MŚ czyli od 1927r. ?
Bo jeżeli tak, to Tom Dennis 4 razy był v-ce mistrzem świata 1927, 1929, 1930, 1931. Za każdym razem przegrywał z Joe Davisem.

Później trzy razy był Eddie Charlton w latach 1968, 1973, 1975.

A w erze sponsoringu Embassy - Matthew Stevens - dwa razy - w 2000 przegrał z Markiem J. Williamsem oraz w 2005 z Shaunem Murphy.

_________________
"Polemika z głupstwem nobilituje je bez potrzeby." Stefan Kisielewski :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ~~~~
PostNapisane: So, 09 lip 2005 1:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 05 lut 2005 18:25
Posty: 563
Lokalizacja: 300km => Warszawa | 300km => Berlin | 300km => góry | 300km => morze
Monia :arrow: Twoja kolej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So, 09 lip 2005 12:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 30 wrz 2004 19:12
Posty: 1417
Lokalizacja: Warszawa
The Beatles - chyba wszyscy o tym zespole coś słyszeli :wink: Nie wiem czy jego członkowie grali w snookera, ale napewno mają coś wspólnego z jednym z byłych mistrzów świata.
O jakiego zawodnika chodzi, kiedy zdobył tytuł w Sheffield i co go łączy z Beatlesami ?

_________________
"Polemika z głupstwem nobilituje je bez potrzeby." Stefan Kisielewski :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So, 09 lip 2005 13:27 
Offline
challenger
challenger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 30 maja 2005 14:11
Posty: 135
Chodzi o Johna Parrotta, który w roku 1991 zdobył mistrzostwo świata. Z Beatlesami łączy go to, że urodził się w Liverpoorze, miejsca skąd pochodzi ten zespół.

_________________
Snooker - "Wielki Sport, Wielcy Ludzie" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL