Kvindernes bekl?dning marked er nu en konkurrencepr?get omr?de med store detailhandlere kappes om at f? fat i markedsandele. Det er takket v?re en stor del af stigningen hos kvinder, der kl?der sig i athleisure, if?rt workout t?j til motion, samt p? kontoret, p? happy hour sammenkomster og til k?rer ?rinder.
Detailhandlere som Lululemon og Athleta allerede har en dedikeret kundebase snapping op stilfulde leggings og farverige sports bh'er. Og kvindernes fitness bev?gelse har f?et s? stor, at det er lokket alle fra fast-fashion detailhandlere som H & M til lingeri dronning Victorias Secret til designer Tory Burch at
Nike Air Huarache Damen lancere sport linjer i de
Nike Roshe Run Homme senere ?r.
Major Nike rival Under Armour til form?l at g?re sine kvinders virksomhed mindst lige s? stor eller st?rre end dens m?nds forretning i de kommende ?r, siger Adrienne Lofton, senior vice president for global brand markedsf?ring. Dens kvinders virksomhed n?rmer $ 1 milliard i oms?tning i ?r . i ?jeblikket omkring 30% af dens samlede t?j forretning er i kvinders.
"Sundhed og fitness har aldrig v?ret st?rre end i dag," siger Lofton. "Hvor kvinder kl?dt i g?r blev denim. Hvordan kvinder kjole i dag er yoga bukser ... uanset om de sveder eller ej." En af Nikes Damemodel-kun opbevarer i Newport Beach,
. En af Nikes Kvinders kun for butikker i Newport Beach, har Calif Nike ?bnet fire af disse butikker som testomr?de for sin ekspansion i kvindernes fitness (Foto: Nike).
Forhandlere, der s?lger flere m?rker eksperimenterer med nye
Adidas Superstar Mens butikker, der appellerer til disse
Nike Air Max 90 Femme fitness-fokuserede kvinder. Dicks Sporting Goods 'Chelsea Collective s?lger leggings, sport bh'er og sportssko samt stilfulde sweatpants og T-shirts. Foot Locker er test women's- kun fitness-butikker under navnet "seks: 02," s?lger ikke kun sko, men t?j, fitness udstyr og tilbeh?r.
P? trods af den konkurrence, er Nike holder sine egne. Det er den st?rste kvinders fitness m?rke i verden, siger Jeanne Jackson, Nike pr?sident produkt og merchandising. Men det betyder ikke, det dominerer markedet p? samme m?de, det regler m?nds egnethed.
"Mens ja, de er den st?rste brand, er de ikke n?sten den st?rste af den samme margin som de er i m?nd," siger Matt Powell, en NPD Group sports industri analytiker. "Der er ingen national forhandler for kvinders sportst?j. "det er titlen Nike ?nsker at holde, og dets track
Nike Air Huarache Damen record for at fokusere p?
nike roshe run motif homme f?rsteklasses design, meget tekniske produkter og tiltalende merchandising i butikkerne kan meget vel hj?lpe det clinch tronen, siger Bob Drbul, detail aktieanalytiker med finansiel virksomhed Nomura.