Snooker.pl - oficjalne forum PZSiBA

Snookerowe forum dyskusyjne strony www.snooker.pl
Teraz jest N, 25 sie 2019 17:25

Strefa czasowa: UTC + 2

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 27 sie 2007 22:41 
junior
junior

Jestem początkującym, aczkolwiek szybo uczącym sie graczem. ( troche doświadczenia z poola) Mam zamiar kupić swój pierwszy snookerowy kij. Jestem w stanie przeznaczyć maksymalnie 500 PLN
Myślałem o zakupie kija ROS-2 by BCE, ale jest to kij 1/2 i na dodatek lakierowany. Słyszałem negatywne opinie o jakości wykonania tego kija. Ostatnio moja uwagę zrwócil następujący model http://www.allegro.pl/item229059287_kij ... a_9_5.html

Co sądzicie o tym kijaszku??

PostNapisane: Pn, 27 sie 2007 22:47 
master
master

pete05 napisał(a):
Myślałem o zakupie kija ROS-2 by BCE, ale jest to kij 1/2 i na dodatek lakierowany. Słyszałem negatywne opinie o jakości wykonania tego kija.

Potwierdzam. Nie ma porównania z np. Peradonami.

pete05 napisał(a):
http://www.allegro.pl/item229059287_kij_pro_snooker_england_nowy_19oz_do_snookera_9_5.html

jeżeli zależy ci na dobrym kiju, to może weź coś z wyższej półki, np.:

http://www.allegro.pl/item227744356_ang ... teral.html

Sam gram takim kijem, co prawda jest to 1/2, ale gra się bardzo dobrze. No i sprzedawcę mogę polecić (miałem kiedyś przyjemność z nim grać :D)

Pzdr.

Tytuł:
PostNapisane: Pn, 27 sie 2007 23:01 
master
master

Jeśli chodzi o ROS-2, to jest to słąby kij. Sam miałem, jest on odpowiedni dla dopiero uczącego się od podstaw gracza. W moim odczuciu plepiej byłoby poczekać i dozbierać jeszcze z 200 zł i kupić coś typu PERADON.
Osobiście gram Master Cue i też go polecam, z tym, że jest to już trochę droższy wydatek, chyba, że zależy Ci na samym kiju, be walizkii przedłużek.

Steve Davis - Legenda snookera i mistrz defensywy :))) Paul Hunter [*]

Tytuł:
PostNapisane: Wt, 28 sie 2007 8:13 
pro
pro