Snooker.pl - oficjalne forum PZSiBA

Snookerowe forum dyskusyjne strony www.snooker.pl
Teraz jest Pn, 20 maja 2019 12:29

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 10:50 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 lut 2005 9:35
Posty: 354
Lokalizacja: Wrocław
mam pytanie - w jednym z sobotnich meczy pojawił się problem z wolną bilą.
otóż, sędzia ogłosił wolną bilę po faulu. Zawodnik bez nominacji i powiedzenia, że korzysta z WB zagrał kolorową (jak dobrze pamiętam wysoko punktową). Przeciwnik powiedział, że powinien był faul bo nie było nominacji, więc powinien bić czerwoną. Było trochę zamieszania jaka kara powinna być. (w sumie jeśli uznać, że był popełniony faul to powinno zostać ogłoszone także chybienie ;)))
I pytanie - czy faktycznie był popełniony faul. Czy po ogłoszeniu wolnej bili zawodnik który wbija kolor musi go zanominować? czy nie jest to oczywistość? no chyba, że jak przy wbijaniu koloru jest kwestia sporna (do jakiej kolorowej sięskłada) ale przy czystej sytuacji na stole?
Pytam też dlatego, że wczoraj w półfinale albo ćwierćfinale była podobna sytuacja. I też nie nastąpiła nominacja (w tym przypadku różowej) - i jakoś faulu nie było. Tak więc pytanie do lepszych ode mnie - jak powinno być?

Yhtaa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 12:05 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 29 mar 2005 17:37
Posty: 310
Lokalizacja: Morpork
Niby wszystkie czerwone są takie same, nie musisz wskazywać, w którą bijesz. Ale wolna bila to sytuacja wyjątkowa, jak dotąd ze wszystkich meczów (tak, meczów, a nie meczy ;-) ) pamiętam, że zawodnicy wskazywali, który kolor ma się "zaczerwienić".

_________________
MAK SnookerWorld.pl PolskiSnooker.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 12:28 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 02 maja 2005 13:47
Posty: 272
Lokalizacja: Gubin/Wrocław
Teoretycznie to po wbiciu czerwonej też powinno się wyraźnie zanominować, powiedzmy: "gram czarną". Ale przyjęło się, że już samo złożenie się do danej bili jest zanominowaniem jej. Tak samo jest w przypadku wolnej bili.

Natomiast faktem jest, że większość zawodników (w tym ja), jeżeli grają WB, to mówią to wyraźnie sędziemu. To jest jakieś przyzwyczajenie i nie trzeba się obawiać, że sędzia źle odczyta zagranie.

Ale czy to, że należy werbalnie nominować wolną bilę, jest ujęte w przepisach, to nie jestem przekonany.

_________________
http://www.fugamundi.pl
http://www.polskisnooker.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 13:24 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 lut 2005 9:35
Posty: 354
Lokalizacja: Wrocław
no właśnie nie jest
ja w moim meczy tak na wrazie czego żeby sytuacja była czysta spytałem się zawodnika w momencie gdy się składał czy gra wolną bilę i gdy potwierdził powiedziałem, że Niebieska jako wolna bila. Też nie wiem czy nie była to nadgorliwość. I właśnie dlatego siępytam - sam do końca nie wiem - i gdyby nie przypadek na Akademii to pewnie w ogole bym o tym nie myślał.
Nic, napiszę do Eirana - niech się on wypowie ;)

Yhtaa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 15:16 
Offline
junior
junior

Dołączył(a): Cz, 03 lut 2005 18:30
Posty: 48
Lokalizacja: Lublin
Nemrod pisał już kiedyś o deklarowaniu bil tutaj. Co prawda o deklarowaniu 'zwykłej' kolorowej a nie wolnej bili, ale sądzę, że te samy zasady dotyczą obu sytuacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 15:55 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 lut 2005 9:35
Posty: 354
Lokalizacja: Wrocław
Ale w naszej przypadku jest trochę inna sytuacja. Bo tu chodzi, tak na prawdę o to, czy zawodnik musi deklarować, że korzysta z Wolnej Bili. Czy nie jest to automatyczne domniemanie w momencie gdy zaczyna składać się do koloru.

yhtaarus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 16:01 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 29 mar 2005 17:37
Posty: 310
Lokalizacja: Morpork
Zanominować nie zaszkodzi :)

_________________
MAK SnookerWorld.pl PolskiSnooker.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 16:11 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 22 lut 2005 17:46
Posty: 402
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Chyba logiczne, że jak zawodnik składa się np. do żółtej (kiedy ma freeballa) to KORZYSTA z wolnej bil. Yhtaarus powiedział, że w jednym z meczów był przypadek, kiedy zawodnik zagrał bez nominacji wolną bilę... "Przeciwnik powiedział, że powinien był faul bo nie było nominacji, więc powinien bić czerwoną" - przeciwnik powiedział? Noto już było - moim skromnym zdaniem - małe chamstwo. Bo skoro została ogłoszona wolna bila, zawodnik składa się do koloru, i w kolor uderzył - to nie powinno mu isę wytykać takiej rzeczy jak nie zanominowanie bili. Inna rzecz gdyby nie było wolnej bili - tylko zawodnik normalnie by zagrywał kolor, i byłaby niejasna sytuacja co do zagrywanego koloru...
Teraz czekam na sytuację w której zostanie popełnioony faul przez to, że w przypadku remisu, zawodnik który zostanie wylosowany, nie powie że chce zaczynać tylko podejdzie i zagra...

_________________
Nie ma głupich pytań. Są tylko głupi ludzie.

"Don't try to live so wise"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 16:22 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 lut 2005 9:35
Posty: 354
Lokalizacja: Wrocław
1. ja się zdecydowanie przychylam do twierdzenia, że nie powinno być faulu - że złożenie się w takiej sytuacji jest graniem Wolnej (aczkolwiek sam w jednym z moich meczy zmusiłem Darka Pawłowskiego do powiedzenia, że korzysta z Wolnej), ale to nie znaczy, że faktycznie jest to poprawne

2. Czemu uważasz, ze jest to chamstwo? Czy jeśli sędzia nie zauważył faulu, to przeciwnik nie ma prawa zgłosić tego? Ma. Co prawda tu jest dość naciągana sytuacja, ale jednak mógł się domagać swoich praw.
Tym bardziej jeśli się okaże, że jednak zawodnik powinien nominować :)

Yhtaarus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 18:06 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 22 lut 2005 17:46
Posty: 402
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Sorka, ale wydawao mi się, że w sytuacji którą opisywałeś - zawodnik ewidentnie celował w kolor. I przeciwnik równie dobrze mógł protestować kiedy zawodnik wbił czerwoną i składa się powiedzmy do czarnej (a czarna stoi na 'odbilu' :wink:), ale nie zanominował jej (bo wynikało to jasno z sytuacji). Takie jest moje zdanie.

_________________
Nie ma głupich pytań. Są tylko głupi ludzie.

"Don't try to live so wise"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 18:10 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 06 maja 2006 18:11
Posty: 164
Lokalizacja: Inland Empire
Ja przychylam się do "wypowiedzi" Glazusa i przekonuje mnie jego argumentacja, że jeżeli zawodnik po ogłoszeniu WB składa się do koloru to automatycznie korzysta z tego przywileju...Gorzej gdy na linii strzału znajdują się dwa lub więcej kolory...wtedy moim zdaniem powinien zanominować, który ma się (jak napisała celnie Nerissa) "zaczerwienić", podobnie jak przy wbijaniu "normalnego" koloru...I rzeczywiście trochę chamsko zachował się przeciwnik, domagając się faulu (nota bene ciekaw jestem, kto nim był)....

_________________
Change is the Only Constant


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 19:01 
Offline
Ekspert
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 29 wrz 2004 23:13
Posty: 212
Lokalizacja: Łódź
Yhtaarus napisał(a):
sędzia ogłosił wolną bilę po faulu. Zawodnik bez nominacji i powiedzenia, że korzysta z WB zagrał kolorową...
Taka sytuacja nie mogła mieć miejsca. Jeżeli zagrał kolorową, to wcześniej złożył się do niej, a to już jest nominowanie. Nie musiał niczego mówić.
Cytuj:
Przeciwnik powiedział, że powinien był faul bo nie było nominacji, więc powinien bić czerwoną. Było trochę zamieszania jaka kara powinna być.
Zamieszanie z winy sędziego - powinien natychmiast uciszyć protestującego przeciwnika, nie dopuszczając do dyskusji.
Cytuj:
Czy po ogłoszeniu wolnej bili zawodnik który wbija kolor musi go zanominować?
Tak - przepisy cz. II pkt. 12.:
a. Bila deklarowana to jedna z bil do rozgrywania, którą rozgrywający wskazuje sędziemu jako zamierzoną do trafienia pierwszym uderzeniem bili białej.
Wskazuje - składając się jednoznacznie do niej, nazywając ją słownie lub inaczej jednoznacznie wskazując.
b. Na życzenie sędziego rozgrywający musi zadeklarować, którą bilę zamierza trafić pierwszym uderzeniem.
Jeżeli sędzia ma wątpliwości, pyta - "kolor proszę", i nigdy inaczej - wówczas nazwanie koloru słownie jest dla rozgrywającego koniecznością pod rygorem faulu i nałożenia kary 7 punktów.
Cytuj:
Pytam też dlatego, że wczoraj w półfinale albo ćwierćfinale była podobna sytuacja. I też nie nastąpiła nominacja ... - i jakoś faulu nie było.
Nastąpiła. Nominacja to jednoznaczne wskazanie bili - słowem lub gestem. Złożenie się to wystarczający gest, podobnie jak wskazanie jej wyciągniętą dłonią lub palcem - pomijam tu sprawy dobrych obyczajów.

Nerissa napisał(a):
... wolna bila to sytuacja wyjątkowa, jak dotąd ze wszystkich meczów ... pamiętam, że zawodnicy wskazywali, który kolor ma się "zaczerwienić".
Miało być: "zawodnicy mówili"? Zwykle tak robią, dla własnego bezpieczeństwa. To zmniejsza niebezpieczeństwo niezrozumienia z sędzią. Bo "wskazanie" to - jak wyżej - również "złożenie się".

Natomiast za:
Cytuj:
(tak, meczów, a nie meczy :wink: )
- bardzo duże brawa. Snooker to sposób życia. Używany w nim język jest równie ważny jak sama gra.

Pele napisał(a):
... przyjęło się, że już samo złożenie się do danej bili jest zanominowaniem jej.
To nie jest na zasadzie "przyjęło się". Nominacja to wskazanie, przepisy nie podają formy.
Cytuj:
Ale czy to, że należy werbalnie nominować wolną bilę, jest ujęte w przepisach, to nie jestem przekonany.
Formę wskazania przepisy pozostawiają do wyboru zagrywającemu. W jego interesie leży, by to było jednoznaczne.

Yhtaarus napisał(a):
ja w moim meczy tak na wrazie czego żeby sytuacja była czysta spytałem się zawodnika w momencie gdy się składał czy gra wolną bilę i gdy potwierdził powiedziałem, że Niebieska jako wolna bila. Też nie wiem czy nie była to nadgorliwość.
Była nadgorliwość. Na tyle poważna, że naruszająca przepisy. Sędzia zadając takie pytanie może zasugerować zawodnikowi rezygnację z planowanego przez niego błędnego zagrania. A to już wypacza wynik meczu. Znany jest przypadek z MP, gdy sędzia zapytał o kolor zawodnika, składającego się do czerwonej po wbiciu czerwonej. Półfinał, po kilkunastu godzinach gry, zmęczenie i utrata koncentracji. Zawodnik podniósł się i zagrał kolor. Mecz wygrał, ale sędzia przestał być sędzią.

pedro napisał(a):
Nemrod pisał już kiedyś o deklarowaniu bil. Co prawda o deklarowaniu 'zwykłej' kolorowej a nie wolnej bili, ale sądzę, że te samy zasady dotyczą obu sytuacji.
Dokładnie te same.

Yhtaarus napisał(a):
Ale w naszej przypadku jest trochę inna sytuacja. Bo tu chodzi, tak na prawdę o to, czy zawodnik musi deklarować, że korzysta z Wolnej Bili. Czy nie jest to automatyczne domniemanie w momencie gdy zaczyna składać się do koloru.
Złożenie się do koloru wystarcza. Czy słyszałeś kiedyś "wybieram wolną bilę"? Zwykle pada krótkie "niebieska". Złożenie się jest tym samym, jednoznacznym wskazaniem bili zagrywanej jako wolnej.

Nerissa napisał(a):
Zanominować nie zaszkodzi.
Nie zaszkodzi. Tyle, że to trochę tak, jak zamykanie łańcucha wymiarowania na rysunku technicznym. Niby wszystko w porządku, a sztuka cierpi.

Glazus napisał(a):
Chyba logiczne, że jak zawodnik składa się np. do żółtej (kiedy ma freeballa) to KORZYSTA z wolnej bil.
Logiczne i ujmuje całość sprawy. Dalszy wywód również logiczny, choć twardym językiem rzeczony...

Yhtaarus napisał(a):
Czy jeśli sędzia nie zauważył faulu, to przeciwnik nie ma prawa zgłosić tego? Ma. Co prawda tu jest dość naciągana sytuacja, ale jednak mógł się domagać swoich praw.
W kategoriach ogólnych: ma takie prawo. Nawet jeżeli się myli, tak jak w tej sytuacji. Od rozstrzygnięcia wątpliwości jest sędzia. Jeżeli zawodnik dalej ma wątpliwości, może prosić o przekazanie sprawy instancji wyższej - sędziemu głównemu, komisji odwoławczej. Jeśli sędzia główny uzna, że sędzia przy stole zastosował niewłaściwy przepis do zaistniałej sytuacji, uchyli decyzję sędziego przy stole. I tylko w przypadku zastosowania niewłaściwego przepisu, w ocenie sytuacji sędzia przy stole jest jedyną i ostateczną instancją.

Taki protest zawodnika jest zabezpieczany kaucją pieniężną. Kaucja przepada w przypadku negatywnego rozpatrzenia protestu. Stosowane jest to w większości dyscyplin sportowych, u nas dopiero wejdzie.

Generalny wniosek: warto znać przepisy, nie tylko sędziom, ale i zawodnikom. To się opłaca, i w znaczeniu przenośnym, i bezpośrednim.

artur_kruk napisał(a):
I rzeczywiście trochę chamsko zachował się przeciwnik, domagając się faulu.
Za mocne. Domagał się w przekonaniu, że ma rację. Wykazał się tylko rażącą nieznajomością przepisów. Po meczu ten przynajmniej przepis powinien już zapamiętać.
Cytuj:
(nota bene ciekaw jestem, kto nim był)....
Nie warto. W przyszłości mogłoby to wpłynąć na niejednakowe traktowanie zawodników przy stole. Obiektywnemu sędziemu nie przystoi.

Pozdrawiam

_________________
nemrod

"Jestem człowiekiem ze zwykłymi dla mojej generacji ograniczeniami. Jednak nigdy nie powiedziałem tego, czego nie chciałem powiedzieć, także gdy nie zawsze powiedziałem to, co chciałem powiedzieć." Enzo Biagi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 19:11 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 06 maja 2006 18:11
Posty: 164
Lokalizacja: Inland Empire
I wszystko jasne ;)
Wniosek - nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu (jak mawiała moja informatyczka na studiach)

_________________
Change is the Only Constant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 21:45 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 21 lut 2005 22:40
Posty: 572
Lokalizacja: Warszawa
Ja ma pytanie do Yhtaarusa - opisałeś swoją sytuację czy moją:D

Ja niestety w tej jednej sytuacji popełniłam kilka błędów, co widzę po lekturze tego wątku. Było tak:

Oczywista wolna bila. Zawodnik złożył się do kolorowej, wbił ją. Powiedziałam "jeden", wyjęłam bilę. Na to drugi zawodnik zaprotestował. Stwierdził, że jest faul, bo ten pierwszy nie zadeklarował bili. Zatem mamy do czynienia z sytuacją opisaną przez Yhtaarusa. Ja zgłupiałam i posypały się błędy a podstawym było to, że zwątpiłam w swoją wiedzę :/ Skorygowałam swoją decyzję. Skoro to zrobiłam powinnam ogłosić faul za 7 punktów, ale zawodnik, który zgłosił protest, powiedział, że może być za cztery i ja tak orzekłam - wstyd i hańba :oops: Ale po to tam byłam, żeby nabrac pewności. Teraz nie dam się wrobić:D

A zawodnik protestujący przegrał tego frejma;)

Nie powiem, kto to był. Obaj zawodnicy byli bardzo wyrozumiali i przesympatyczni. Jeden sie po prostu pomylił a ja źle na to zareagowałam. Mea culpa :?

Pozdrawiam wszystkich sędziów i gratuluję odwagi (sobie też :lol: )
Zatem do następnego sędziowania ;)

_________________
"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" ( Goya )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 29 maja 2006 23:48 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 06 maja 2006 18:11
Posty: 164
Lokalizacja: Inland Empire
Nie przejmuj się Mała...Skoro takie "tuzy" jak Yhtaarus mają problem z oceną tej sytuacji to nie dziwię się Twojej decyzji...Na błędach się uczymy i nastepnym razem na pewno już go nie popełnisz...

Do następnego turnieju i oby w białych rekawiczkach ;)

_________________
Change is the Only Constant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 30 maja 2006 8:42 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 lut 2005 9:35
Posty: 354
Lokalizacja: Wrocław
MaŁa, faktycznie był to Twój przypadek. Chciałem go poruszyć bez opisywania kto to był - bo nie miało to żadnego znaczenia - chodziło o wyjaśnienie problemu, a nie o wytykanie błędów. Sam też nie do końca byłem pewien jak powinno zostać to zinterpretowane więc prosiłem o konsultację ;) Mam nadzieję, że się nie gniewasz.

Cieszę się, że wyjaśniono sprawę, że zawodnik nie musi ogłaszać, że korzysta z wolnej bili (bo tak na prawdę to tylko o to chodziło - nie o formy nominacji kolorów a czy musi powiedzieć, że korzysta z prawa do wolnej bili) - wolałem wiedzieć, niż popełnić kiedyć ten sam błąd nadgorliwości - który jak wskazał nemrod może kosztować sędziego bycie arbitrem.
W końcu wszyscy się dopiero uczymy i lepiej rozwiewać niejasności w ten bezbolesny sposób.

Pytanie do Artura - "tuzy" jak Yhtaarus ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 30 maja 2006 9:05 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 06 maja 2006 18:11
Posty: 164
Lokalizacja: Inland Empire
Użyłem tego słowa w sensie humorystycznym, ale jednocześnie jest to hołd dla Twojej dużej wiedzy z zakresu snookera (z naciskiem na przepisy), którą błyszczałeś już na szkoleniu...Poza tym często (jak sam podkreślasz) korzystasz z konsultacji z sędziami światowej klasy (np. Eirana Williamsa) i nie ulega wątpliwości, że Twoja wiedza jest duża...Zresztą (jak sam skromnie przyznałeś) zostałeś za wykorzystanie tej wiedzy przy stole pochwalony...Dlatego nie dziwi mnie, że MaŁa popełniła ten błąd (ja sam zapewne też przyznałbym faul z powodu braku deklaracji bili), skoro człowiek z tak rozległą wiedzą jak Ty miał problemy z właściwą interpretacją zaistniałej sytuacji...Wniosek jest taki, że całe życie się uczymy, najcześciej na błędach...i najlepiej jeśli na cudzych ;) Teraz dzięki temu, że taka sytuacja miała miejsce i dzięki wyjaśnieniu pana Krzysztofa Kruka mamy jasny obraz sytuacji i wiemy, że samo złożenie się do bili jest jest nominacją

Pozdro

_________________
Change is the Only Constant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 30 maja 2006 9:37 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 24 lut 2005 9:35
Posty: 354
Lokalizacja: Wrocław
dzięki za uznanie - ale wydaje mi się że znacznie przesadzasz. Nie sądzę abym znał lepiej przepisy niż inni a i ze stosowaniem ich jest czasami różnie. Sam w trakcie meczy popełniłem kilka błędów.

Ale masz rację - uczymy się całe życie i dobrze jest mieć możliwość wymiany doświadczeń i pojawiających się wątpliwości.

I na koniec, mam też nadzieję, że takie inicjatywy jak ta Pana Krzysztofa z ćwierćfinałów będą się częściej pojawiać. Fajnie było móc "wytykać" błędy dla sprawdzenia swojej wiedzy. Dzięki temu dowiedziałem się o kilku rzeczach, o których nie sądziłem, że mogą być błędami. Bo w sumie nie dotyczące przepisów, a zachowania przy stole. A jak powiedziane zostało na szkoleniu, na razie na naszym poziomie przepisy to 50% całości, ale na wyższym poziomie przepisy to tylko 10%.

i przyznam coraz bardziej interesuje mnie właśnie te 90%.
bo to jest smaczek sędziowania ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 30 maja 2006 9:58 
Offline
pro
pro
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 06 maja 2006 18:11
Posty: 164
Lokalizacja: Inland Empire
Co racja to racja...Znajomość przepisów to tylko ułamek dobrego sędziowania i bardzo dobrze, że zrodziła się inicjatywa zaangażowania nas do sędziowania i zdobywania doświadczenia...

BTW. Ciekawy avatar...Przypomina O'Sę ;)

_________________
Change is the Only Constant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt, 30 maja 2006 10:40 
Offline
master
master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 21 lut 2005 22:40
Posty: 572
Lokalizacja: Warszawa
Yhtaarus napisał(a):
MaŁa, faktycznie był to Twój przypadek.


Tak myślałam :D

Cytuj:
Chciałem go poruszyć bez opisywania kto to był - bo nie miało to żadnego znaczenia - chodziło o wyjaśnienie problemu, a nie o wytykanie błędów.


Nie odebrałam tego jako wytykanie moich błędów i spokojnie mogłeś napisać, że chodzi o mnie. Jak widzisz, nie mam problemu z jawnym przyznawaniem się do wpadek ;)

Cytuj:
Sam też nie do końca byłem pewien jak powinno zostać to zinterpretowane więc prosiłem o konsultację ;) Mam nadzieję, że się nie gniewasz.


Bardzo dobrze zrobiłeś, że to opisałeś. A czy w jakiś sposób zasugerowałam, że się gniewam? No coś Ty :) Jak mnie lepiej poznasz, to zobaczysz, że trudno mnie rozgniewać ;)

Cytuj:
Cieszę się, że wyjaśniono sprawę, że zawodnik nie musi ogłaszać, że korzysta z wolnej bili
W końcu wszyscy się dopiero uczymy i lepiej rozwiewać niejasności w ten bezbolesny sposób.


Ja też się cieszę :)

I na koniec:
Cenię sobie konstruktywną krytykę. Mam świadomość popełnionych błędów i zapewne takich już nie popełnię. Mogę natomiast popełnić inne, których nie zauważyłam. Żałuję, że nikt po meczach odsędziowanych przeze mnie nie podszedł do mnie i nie szepnął na ucho, co powinnam poprawić. Może następnym razem :)

_________________
"Kiedy rozum śpi, budzą się demony" ( Goya )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019 9:45 
Offline
pro
pro

Dołączył(a): Wt, 15 lis 2016 2:53
Posty: 261
true religion outlet store
nike air force 1
nike air max 2015
nike tn
michael kors handbags
coach outlet
louis vuitton outlet
christian louboutin shoes
ed hardy
chargers jerseys
ugg outlet
louis vuitton handbags
true religion jeans sale
asics shoes
ugg outlet
polo outlet
dallas cowboys jersey
foamposite shoes
denver broncos jerseys
curry 5
pandora jewelry
true religion jeans
coach outlet online
cazal outlet
fitflops sale clearance
cheap jordans
pandora outlet
jordan shoes
chi flat iron
christian louboutin outlet
coach factory outlet
coach outlet
coach factory outlet
true religion
le coq sportif shoes
hydro flask
ugg boots
christian louboutin outlet
adidas shoes
moncler outlet
coach factory outlet
michael kors outlet clearance
coach factory outlet online
匡威英国官网
pandora charms
kobe 11
nike shoes for men
adidas shoes
suicoke
coach outlet
kd 10
michael kors outlet store
christian louboutin
kate spade outlet
pandora charms
coach outlet store
curry 4
nike air max
kendra scott jewelry
air force 1
coach outlet
coach outlet
mlb jerseys
ugg outlet
ed hardy clothing
michael kors handbags
birkenstock sandals
prada outlet
snapback hats
seattle seahawks jersey
cristiano ronaldo jerseys
hermes outlet
coach outlet store
cheap oakley sunglasses
匡威英国官网
ralph lauren outlet
ed hardy clothing
canada goose jackets
mulberry outlet
celine outlet
mbt shoes
pandora charms
louboutin
guess canada
fila shoes
ugg canada
nike outlet
kate spade outlet
coach outlet
adidas yeezy
yeti tumbler
nike blazer
ray ban sunglasses
valentino outlet
pandora outlet
soccer shoes
valentino shoes outlet
boston red sox jerseys
QQQ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL