Snooker.pl - oficjalne forum PZSiBA

Snookerowe forum dyskusyjne strony www.snooker.pl
Teraz jest N, 25 sie 2019 18:17

Strefa czasowa: UTC + 2

Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019 4:03 
master
master

Hoewel ik persoonlijk een pleitbezorger ben, heb ik mijn best gedaan om open te staan ??voor de voordelen en valkuilen van stapsgewijze Nike Air Max Classic BW Femme verandering en om te migreren naar een meer minimalistische stijlschoen. Ik realiseer me dat er niet veel bewijsmateriaal is dat een verandering ondersteunt, en er is ook niet veel bewijs voor het ondersteunen van het handhaven van de www.philshotton.co.uk status-quo gezien de bestaande letselpercentages. Mijn basispositie is dat de beslissing een individuele beslissing is die door elke runner moet worden genomen na het afwegen van hun huidige situatie en de potenti?le voor- en nadelen van een verandering. Voor velen is het gewoon een kwestie van een sprong in vertrouwen nemen. Hoewel ik niet noodzakelijkerwijs denk dat elke hardloper moet streven om alleen in een ultra-minimale schoen te rennen en naar een middenvoetaanval (en de andere stapwijzigingen die dit met zich meebrengt) te migreren, ben ik een gelovige geworden dat daarmee de macht heeft Nike Air Max 90 Mens om tenminste een deel van de mensen in staat te stellen vervelende verwondingen te overwinnen en pijnvrij te rennen. Hoe groot deze subset zal Nike Air Vapormax Mujer blijken te zijn, moet nog worden bepaald, maar anekdotes die ik lees en e-mails die ik ontvang Nike Air Max 2017 Femme hebben me ervan overtuigd dat vormverandering en meer minimale schoenkeuze een poging waard is als je huidige aanpak niet lijkt te werken. een voorbeeld hiervan, ik wil graag een e-mail delen die ik een paar weken geleden ontving van een hardloper genaamd Bob C. Bob's verhaal is geweldig, omdat het laat zien hoe iemand nieuw lopend succes kan vinden door van schoen en vorm te veranderen, hoe overdrijven van de transitie kan problemen op zich veroorzaken (zoals hij snel toegeeft, men moet geleidelijker en zorgvuldiger zijn in de transitie dan hij was), en hoe hij gefrustreerd is door het ontbreken van Nike Air Max 270 Donne een ideale schoen om aan zijn behoeften te voldoen. Als Bob's verhaal is vergelijkbaar met de jouwe, stuur me een e-mail of deel het in de Nike Air Max Classic BW Womens reacties. Hoe meer verhalen we kunnen vertellen over hoe mensen een blessure hebben Nike Air Max Classic BW Femme overwonnen en pijnvrij zijn geraakt door van schoen te veranderen en hoe beter, en hoe sterker het geval is dat kan worden gemaakt voor de aanpak. Bovendien moeten we doorgaan met het onderwijzen van voorzichtig overstappen, zodat mensen als Bob niet gewond raken tijdens het proces. Het is 4 weken geleden dat ik een 2e middenvoetsbeentje brak dat op harde oppervlakken in mijn raceflats liep. Ik kreeg mijn flats begin september ter voorbereiding op mijn allereerste Olympische afstandstriathlon (1.5K zwemmen, 40K-fiets, 10K-run). De schoenen (Saucony Kilkenny - zie foto boven aan de post) gaven me de gevleugelde voeten van Mercurius en sneden onmiddellijk 30 seconden per mijl af van mijn 4 mijl lange trainingsritten, en brachten me naar een 9:00 PR-tempo Nike Air Max 90 Womens Pink voor de afstand (met glooiende heuvels ). Mijn laatste vorige 10K was bijna 25 Nike Air Max 270 Womens jaar geleden (ik ben nu 54). Ik stopte met rennen wanneer de pijn in al mijn beengewrichten niet wegging na dagen zelfs na milde trainingsritten. Ik was toen een harde hielspits, met platte voeten, magere, zwakke enkels en licht gebogen benen. 2 jaar geleden in triatlon stappen betekende dat ik een nieuwe manier moest vinden om te rennen.
Eerst ging ik met schoenen die de weg zo ver mogelijk van mijn benen zouden houden (Mizuno Wave Creation 10), waardoor het mogelijk werd om weer licht te laten rennen. Maar ik was fysiek niet in staat om veel sneller te gaan dan een snelle jog. Ik voegde orthesen toe, wat een beetje hielp. Toen kreeg ik kniepijn (chondromalacie veroorzaakt door ITB-syndroom) en ik zocht naar een nieuwe stap. Ik las toen over POSE en Chi Nike Air Max 90 Femme Rose Running, nam een ??mid-sole-aanval aan en 3 maanden later begonnen mijn Adidas NMD Mujer PR's te verbeteren, hoewel ze al snel weer topten. In augustus 2009 verloor ik mijn L5-S1-schijf: het degenereerde gewoonweg weg , waardoor er geen opvulling en veel pijn achterblijven. Omdat ik inmiddels verslaafd was geraakt aan elk van de triatlonsporten, weigerde ik de aangeboden spinale fusie-operatie en doorstond maanden van fysiotherapie om te leren hoe te leven met een beschadigde rug. En in februari van dit jaar werd ik een voorloper: elk significant contact met de hiel veroorzaakte intense pijn op de plaats van mijn ontaarde schijf, dus ik had geen alternatief, omdat ik weigerde om te stoppen met hardlopen (en triatlon).

Strefa czasowa: UTC + 2